.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت عقب نشيني احمد در برابر محمود
خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم.
علت عقب نشيني احمد در برابر محمود

توكلي در خصوص عقب نشيني از انتقاداتش نسبت به سفر احمدي نژاد به قطر و حضور در نشست دوحه توضيحاتي ارائه كرد.

به گزارش شمال نيوز و به نقل از فردا ، احمد توكلي نماينده مجلس شوراي اسلامي در خصوص علت نوشتن نامه انتقادي سرگشاده اش به رئيس جمهور در خصوص سفر به دوحه با بيان اينكه در پس گرفتن برخي مواضعش تحت فشار نبوده است گفت: بنده در آن نامه هم در دو بند خوبی‌ها و بدی‌ها را گفته بودم و فقط در بند سوم بود که اصلاً از خوبی‌ها نگفته بودم.

وي در ادامه افزود : بعد من خودم به این نتیجه رسیدم که سفر آقای احمدی‌نژاد به دوحه بعضی خوبی‌ها هم داشته که من وظیفه داشتم آنها را هم بگویم. آدم باید اینجوری باشد.

احمد توكلي در پاسخ به اينكه به نظر نمی‌رسد که شما شخصیتی باشید که ابتدا نامه شدیداللحن انتقادی سرگشاده بنویسید و بعد به ابعاد قضیه فکر کنید و بخواهید اصلاح کنید، گفت: چرا می‌شود. شخصیت من هم این ضعف‌ها را دارد. هر شخصیتی ضعف‌هایی دارد. نامه‌ای در سه بند نوشته شد و در دو بند آن دفاع کرده بودم و فقط یک بندش را اصلاح کردم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.